Regulamin szkoleń stacjonarnych oraz przesyłania zgłoszeń
w ramach projektu "Akademia Wsparcia - krajowy system wspierania rozwoju opieki wczesnodziecięcej w Polsce - 2024-2026", realizowanego we współpracy z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Krajowym Liderem Akademii Wsparcia Fundacją Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego.
1. Organizator szkoleń
Organizatorem szkoleń jest Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego z siedzibą w Warszawie wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. NIP: 522-000-18-95
2. Zasady uczestnictwa w szkoleniach
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego organizuje szkolenia w zakresie, formach, miejscach oraz terminach opisanych w ofercie szkoleń.
Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia online za pośrednictwem serwisu www Organizatora zgodnie z informacją zawartą w ofercie szkolenia : www.slaw.frdl.pl
Za termin dostarczenia zgłoszenia przyjmuje się datę jego wpływu do Organizatora.
Zgłaszającym jest osoba uprawniona do reprezentowania instytucji, której pracownikiem jest uczestnik szkolenia lub sam uczestnik szkolenia.
Uczestnikiem jest osoba zgłoszona przez Zgłaszającego lub przez samego siebie.
Wysłanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z deklaracją udziału
w szkoleniu i staje się wiążącą umową.
Organizator zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z ofertą i zapewnienia uczestnikowi certyfikatu/zaświadczenia udziału w szkoleniu oraz materiałów szkoleniowych.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu bądź odwołania szkolenia na dwa dni robocze przed zaplanowanym terminem.
Organizator zastrzega sobie prawo w sytuacjach nadzwyczajnych dokonać zmiany osoby prowadzącej szkolenie.
Uczestnik szkolenia zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pośrednictwem telefonów, kamer, dyktafonów, oprogramowania komputerowe i jakiejkolwiek innej formie bez zgody Organizatora pod groźbą usunięcia z zajęć.
Materiały szkoleniowe, które Uczestnik otrzymuje podczas szkolenia, wręczane są na potrzeby szkolenia i nie mogą być powielane i rozpowszechniane w innych celach.
Zgłoszenia prosimy przesyłać nie później niż na 3 dni robocze przed planowanym szkoleniem do godz. 14:00.
3. Warunki rezygnacji ze szkolenia
Rezygnacji z udziału w szkoleniu można dokonać pisemnie na adres e-mail wskazany w ofercie szkolenia, nie później niż na trzy dni robocze przed planowanym szkoleniem.
Za datę złożenia rezygnacji przyjmuje się dzień dostarczenia do siedziby Organizatora pisemnej formy
4. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, iż administratorem danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego z siedzibą w Warszawie, ul. Jelinka 6 , 01-646 Warszawa.
Kontakt mailowy pod adresami:
– Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Warszawie: kadry@frdl.org.pl
–Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. Waleriana Pańki Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej w Katowicach:biuro@okst.pl
2. Dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z RODO w celu:
Dane osób Zgłaszających uczestników na szkolenia: w celu kontaktowania się ze Zgłaszającym przez administratora za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej Administratora lub poczty elektronicznej lub telefonicznie, faksem w związku z zapytaniem Zgłaszającego, przesłaniem zgłoszenia, udzielaniem odpowiedzi na zapytania, uwagi klientów, marketingu towarów w oparciu o art. 6 ust 1 lit f) RODO – prawnie usprawiedliwiony interes Administratora
Dane Uczestników szkolenia: w celu przeprowadzenia oraz udziału w szkoleniach (w tym m. in. zakresie ewidencji obecności, certyfikatu ukończenia szkolenia), w tym udziału w szkoleniach online(Webinariach) organizowanych przez administratora, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
przesyłania informacji handlowych i marketingowych, w szczególności w celu kontaktu drogą mailową, informowania o usługach, produktach i wydarzeniach z udziałem administratora i jego personelu w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
w celu wykonania przez Administratora danych osobowych prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 lit c) RODO w zakresie w jakim przewidują to przepisy szczególne.
3. W przypadku jeżeli uczestnik szkolenia nie jest stroną umowy uczestnictwa w szkoleniu, informujemy, że Pana/Pani dane osobowe zostały pozyskane od Pana/Pani pracodawcy w zakresie: imię, nazwisko, stanowisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail.
4. Jeżeli Pana/Pani uczestnictwo w szkoleniu nie jest dobrowolne, przetwarzanie jest prowadzone w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu realizowania i wykonania umowy o przeprowadzenie szkolenia zawartej z Pana/Pani pracodawcą/zleceniodawcą /współpracownikiem, a którego to szkolenia jest Pan/Pani uczestnikiem. W każdym wypadku na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO przetwarzanie może być prowadzone w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego: na kontakcie z Panem/Panią jako przedstawiciela naszego klienta, na ustaleniu, obronie lub dochodzeniu ewentualnych roszczeń, ochronie osób i mienia należącego do Administratora, a także w celu kontaktowania się z Panem/Panią przez Administratora za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej Administratora lub poczty elektronicznej lub telefonicznie, w związku z Pana/Pani kontaktem przy czym podstawą przetwarzania będzie prawnie usprawiedliwiony interes Administratora w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO polegający ochronie praw Administratora, udzielaniu odpowiedzi na zapytania i uwagi klientów, i w tym zakresie marketingu towarów i usług Administratora,
b) w przypadku jeśli nie jest Pan/Pani stroną umowy uczestnictwa w szkoleniu, jednakże udział Pana/Pani w szkoleniu jest dobrowolny to przetwarzanie danych osobowych będzie odbywać się na podstawie Pana/Pani zgody na podstawie art. 6 ust 1 lit a RODO.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby upoważnione przez administratora oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu administratora. tj. pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych w celu wykonywania swoich obowiązków, podmiotom którym powierzymy przetwarzanie danych osobowych tj. dostawcom usług IT tj. SUPremis, CRM Komplus oraz innym odbiorcom np. kurierom, bankom.
6. Państwa dane osobowe wskazane w pkt 2 będą przechowywane przez okres:
– pkt 2 a) i b), 3 przez okres, w którym administrator będzie prowadził działalność statutową, przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia szkolenia, oraz przez okres w jakim będą one niezbędne do wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze w tym w zakresie przechowywania tych danych przez administratora na podstawie przepisów szczególnych; bądź do czasu wycofania przez Państwa zgody na przetwarzanie w tym celu,
– pkt 2 c), 3 powyżej przez okres przesyłania przez administratora informacji handlowych lub marketingowych, bądź do czasu wycofania przez Państwa zgody na przetwarzanie w tym celu.
– pkt 2 d) będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych.
Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego – USA tj. dostawcom usług IT (Google). Dane będą należycie chronione w oparciu o certyfikat privacyshield stosowany przez odbiorców danych.
Przysługuje Państwu prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Żądanie można złożyć osobiście, korespondencyjnie lub na adres mailowy do FRDL lub ośrodka regionalnego na adres mailowy wskazany w pkt
Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody. Żądanie można złożyć osobiście, korespondencyjnie lub na adres mailowy do FRDL lub ośrodka regionalnego na adres mailowy wskazany w pkt
Na działania Administratora przysługuje Państwu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie przez Państwa danych osobowych, o których mowa
– w pkt 2 a) i b), 3 jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji umowy uczestnictwa w szkoleniu, a niepodanie danych uniemożliwi realizację umowy,
– w pkt 2 c) jest dobrowolne i nie jest wymogiem ustawowym lub umownym,
– w pkt 2 d) jest dobrowolne lecz niezbędne w celu przeprowadzenia szkolenia, a nie podanie danych uniemożliwi realizację umowy na przeprowadzenie szkolenia.
W stosunku do Państwa nie będą podejmowanie czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
5. Postanowienia końcowe
W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.